Transport si retururi
https://navimarket.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare conditii de garantie si retur
România:
- Livrare la Adresa,intre 30,00 RON iar in localitatile limitrofe 60 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 2000 RON
- Ridicare de la sediu dar cu plata in avans prin ordin de plata
Produsele se pot trimite si in toate tarile U.E. doar cu plata in avans integrala a produsului si transportului
Costurile afisate sunt disponibile in limita a 10kg, pentru coletele ce depasesc aceasta greutate vi se va comunica taxa suplimentara pentru greutate. In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.
Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@navimarket.ro Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.
RETURNARE SI GARANTIE
Perioada de retur este de 14 zile caledaristice conform legi in vigoare. (Si se poate face fara nici un motiv)
Plata transportului de retur fara nici un motiv este suportata de Client
Daca produsul ajunge fara accesorii, defect , ambalaj deteriorat, sau alte probleme fizice sau care nu tin de natura produsului sau cauza acestuia, la restitirea sumei produsului se va opri suma aferenta pentru remediere/completarea pachetului aproduslui.
Dupa efectuarea returului va rog sa ne oferiti si un cont IBAN pe email sau whatssup pentru rambursarea sumei produsului (termen intre 2-14 zile conform legi in vigoare)
Atentie! NU PUNETI PRODUSELE DEFECTE SAU RETURNATE CU RAMBURS. PRODUSELE AJUNG LA NOI SE VERIFICA DUPA CARE SE RESTITUIE SUMA.
DACA PRODUSUL A FOST TRIMIS IN GARANTIE SI NU AVEM PE STOC UN PRODUS SIMILAR SAU MAI PERFOMRMANT SE VA RESTITUI SUMA INTEGRALA A PRODUSULUI
Toate produsele comercializare pe https://navimarket.ro vin insotite de factura si certificate de garantie dar se vor trimite pe și pe cale online in format PDF.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire (doar in caz de defect iremediabil) .
Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.
Se acorda 24 luni garantie pentru produsele comercializate pentru persoanele fizice
Si 12 luni pentru personale juridice
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza – astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.
Toate produsele care necesita reparatie prin garantie vor fi trimise către o firmă specializată care v-a constata natura și motivul defectiuni, firma respectivă va emite un proces verbal de constatare a defectiunii.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
– Factura de achizitie sau dovada comenzi (nr comanda, nume, prenume , adresa…etc)
– Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (Bon Fiscal si deviz de montaj)
– Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul.
– Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul.
– Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza.
– In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la contact@navimarket.ro sau whatssup 0768701134 data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB) – NOTA.



